Alla inlägg under september 2009

Av Sandra - 30 september 2009 22:12

Denna dag = den mest kaotiska på länge

Hahha snurrigt värre. Skola imorse fick väl inte ut lika mycket som jag trode men de var givande ändå :)
sedan åkte jag och fröken Gradin hem till mig och tänkte äte lunch och plugga.. Haha jo eller hur. Vart lunch och fixa bilder till facebook. Lilla Anna Bild hitler kort sagt.

Sedan var vi ju tvungen att sluta vara så lat. Åkte karavan till Statoil vidare till anna, jag glömde skorna. Vi bestämde ny plats. = Statoil. Kom dit mötte anna. Anna hittade inte sin mobil. Åkte karavan upp till mig, ingen mobil, åkte vidare till anna där den var. Snurr snurr snurr kan jag lova. Äntligen ner mot ego. Ingen parkering oklart. men till slut så kom vi in genom dörrarna. Haha


Har pluggar farmakologi ikväll. Ger upp för ikväll.. Skippar skolan imorn och strukturerar upp allt i mitt dunder häfte ist. :)


Ne nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på tv!!!

Av Sandra - 29 september 2009 19:39

Efter en dag med föreläsningar fram till kl 17 blir man rätt seg. Visserligen vart det en liten stund innan men icke mycket. Sen vart det en tur med Anna runt ryggis. Där sprang vi i kylan. Huvva.. Brr. Sitter nu under täcket i soffan med tända ljus och har precis lagt ifrån mig plugget. Orkar inte mer. Uscha.


Funderar på om jag ska åka och sola en sväng. Skulle vart grymt skönt nu när man är så frysen av sig...

Hmm får se hur jag gör.


Av Sandra - 27 september 2009 23:28

Säger bara Lina. Klockrent... Plockade upp emma förrut och lyssnade på meddelandet från Lina. Hahahha skratta så jag grät. Så sjukt roligt!! Jag förstår inte?? :P Oklart.


Gårdagen vart det mat hemma hos Anna ett gäng sen vidare med taxi till Frida. Hade iaf tur med taxixchafförerna denna kväll den första så trevlig med oss tjejer sen när vi skulle på krogen så haha frågade Erik om han fick prata i den där radion med de andra taxibilarna och det fick han. Ojoj haha

sen stadshuset???? Vad ska jag säga. Herregud vad smått det var där igår. Ne så det var väl inte det roligaste men men. Tappade bort emma hittade na inte. Därifrån alla hennes röstmeddelande. hahaah

Sen kom hon iaf på rätt plats med taxi hit :)


Ätit god hos mamma och pappa idag sen haft mys med flickorna mina och ska nu lägga mig och sova så jag kommer upp till skolan imorn. Mycket lång dag imorn. Vill stanna tiden. Vill ha en till heldag då jag bara kan slöa!!!! Lat man är.


Ne God natt gott folk :)

Av Sandra - 25 september 2009 19:02

Men måste jag vänta egentligen? ne jag får ju bara skylla mig själv. Men men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge sägs det så får väl se. Litet tag till sen jävlar.


Hmm Dålig självdiciplin har jag brukar ju Anton säga och jo jag har nog det om jag har det ibalnd så kan jag verkligen säga att idag har det verkligen vart en sådan dag. Har dåligt samvete men gör ändå inget åt det. Usch och fy på mig. Men har vart en bra dag ändå även fast jag inte pluggat så mycket som jag skulle gjort.

Ne ist har jag vart fruktansvärt yr och förvirrad idag på eftermiddagen. Men men från början. Sprang imorse (men bara 1 varv) yrade hem gjorde mig klar åkte till bergsåker gick ut med Taro sen när mamma kom vid kvart över 11 brassade vi upp till Emma och Anton mycket trevligt.

Sen började min panik. Inga kläder, skor eller väska tillsimorn? Hjälp.

Kanske skor. Emma hade så ska oröva dom ikväll om hon ringer någongång.
aja åkte till birsta. Hittade jag nått? nej. också vart jag rejält arg när en kofta som jag skulle köpa var slut. Fanns hur många av den färgen igår. Släppte av mamma åkte på stan och yrade runt ännu mer. Haha tror Lina måste tro att jag var psykiskt sjuk idag när jag ringde henne i min lilla förvirring. Fanns koftan i grått inne i stan? NEJ. Mer irriterad. gick runt för mig själv och filosoferade medans jag var hypersyr. Gick tillbaka till Ginatricot gick ett varv sen var det som ett ljussken kom och sken över. EN grå kofta. Någon hade hängt tillbaka en i min storlek. En grå kofta i storlek M. Sen släppte det. Hittade även en klänning tills imorn :) Wiie!!


Hem och började plugga. Haha vilket skämt. Jag orkar inte. Så förvirrande. Men men nya tag imorn?

Ne nu får fröken wiström ringa så kanske vi kan köpa chips och dipp?? mumma. Är ju faktiskt helg + träning imorn!!!

Av Sandra - 24 september 2009 22:01

Hittade iaf låten jag funderat över sen den kom på saab reklamen :)


Av Sandra - 24 september 2009 18:54

Så vart det idag. Jag och anna smet tidigare från föreläsningen idag. Men skönt var det. Åkte på birsta en stund vi två + Wiström. Sen så syndade vi på max. Oops. Så nu sitter man här och filurar lite för mycket. Så nu skiter jag i det..


Prövade min outfit som jag tänkte ha på lördag men jag vette fan :S Äh får se hur det blir roligt ska vi ha det iaf. så då får man ta igen det imorn ist. Ingen rolig fredakväll blir det iaf. Ska sitta och plugga i min ensamhet!! Vissa har det ju betydligt bättre..


Ne ska glo på tv en stund och sen plocka upp böckerna och börja plugga.. Roligt!!!! not!!!

Av Sandra - 23 september 2009 22:14

Det är något som jag och anna har diskuterat några ggr. Gud vad praktiskt det skulle vara. Man hinner just för tillfället knappt leva. Men det är väl så någon gång i livet. Tur att man gör det nu i dessa unga åldrar då.


Har iaf vart på skolan sen vart de ryggis med anna som äntligen är frisk för att springa.

Skulle vart på Ego och kollat priser men glömde bort det efter jag åkt från mamma och pappa och sen orkade jag såklart inte och var tvungen att ta upp böckerna igen.


Men nuså har jag ju fått i mig Ben & Jerry glass så nu ska jag lägga mig och läsa lita i min favorit bok Medicinska sjukdomar och till denna kväll tänkte jag läsa om endokrina sjukdomar och geriatrik om jag orkar det också.

Imorn är det en sådan där super härlig dag. Lektion till 17.00 sen hem äta, plugga.. vad jag har mycket fritid nuförtiden. Men men någon vecka till sen så ska allt sitta :)

Av Sandra - 22 september 2009 21:37

Så känns det. Känns som bara allt snurrar i mitt onda huvud och blir inget blir klarare ju mer jag pluggar heller. Oklart. Jag har haft panik över denna kurs länge men de var inte förens idag när jag pluggade med fröken gradin jag verkligen insåg hur MYCKET det egentligen är som vi ska få in i våra hjärnor. helt sjukt ju.

Men det är ju roliga ämnen men ändå. Herregud.

Sitter nu i min säng och känns som jag drunknar i alla böcker och anteckningar som jag knappt förstår själv vad jag skrivit i. Herregud vilket Kaos men det ska nog bli någon ordning här också.


Som sagt så pluggade jag med Anna idag och innan vi drog igång vart det en promenad på 1 timme. Mycket skönt. sen plugg i hennes kalla lägenhet som var ovanlig kall. och den underbara pausen.. SorbetGlass :D


Ne nu blir det mackor med salami och oboy och njuta av någon serie! Har ju tyvärr inte orkat fixat nåmer avsnitt av heroes så hoppas det är nått bra på tv ist :)

Ovido - Quiz & Flashcards